Krótka rozpiska projektu gry Small Adventure

Powoli do przodu, jak to mawiają. W wolnej chwili przygotowałem kilka podpunktów, które chce zrealizować w najbliższym czasie, a pozwoli mi to ruszenie z projektem do przodu. O ile sam zarys samej koncepcji gry powstał, to nigdy nie powstała rozpiska na poszczególne kroki realizacji o strony programistycznej. Inaczej mówiąc, wiem co, pragnę zrealizować, ale jeszcze nie wiem jak. 🙂 Dlatego poniższa lista jest takim drogowskazem na najbliższe 2 tygodnie.

  • – Obsługa kamery 2D
  • – Obsługa klawiatury i myszki
  • – Podstawowe obiekty gry np. gracz
  • – Obsługa mapy na podstawie pliku wsadowego (csv,xml lub innego)
  • – System kolizji
  • – System wyznaczania trasy np. A*

Każdy z ww. kroków planuje również opisać, jak został zrealizowany i jak podszedłem do tematu. Mam zamiar opisać także swoje spostrzeżenia, wraz z moim podejściem do tematu. Nawet gdy to podejście może wydawać się błędne z punktu widzenia doświadczonego programisty. Pozwoli mi to prześledzić proces zdobywania wiedzy, jak i doświadczenia.